25 Ağustos 2011 Perşembe

PUMA ŞiKAYET VAR

puam sikayet hattI
Sizlerde Puma ile ilgili yorumlarınızı ve görüşlerinizi bizlerle yorum yazarak paylaşın... puma şiayet hattını arıyorsanız... yada puma ile ilgili şikayetim var diyorsanız görüşlerinizi bizlerle paylaşın paylaşınki iyi yada kötü

sizden sonraki puma kullanıcılarıda aynı hataya düşmez en azından ve buradaki yorumlar diğer puma
kullanıcılarını aydınlatabilir....puma şikayetim var

70 yorum:

  1. internetnet beyendiğim iki adet puma modeli var ama satışını internetten bulamıyorum.bana yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Neden ürünlerinizin arkasında durmuyorsunuz.

    YanıtlaSil
  3. ayakkabı dünyası konya real mağazasından aldıgım puma ayakkabı dikişleri attı ama bana kullanıcı hatası diye geri gönderildi yani yaptıgınız ayakkabıya 2 yıl garanti veriyorsunuz ama hiçbir şekilde kendinizi suçlu bulmuyorsunuz bi dünya para verdik garantisi var diye ama lafta imiş bu msj da sizi etkilemez belkide okumazsınız bile ama okuyan vatandaş düsünsün adidas da böyle zırvalıklar yok

    YanıtlaSil
  4. PUMADAN 159 TL YE AYAKKABI ALDIM ALDIĞIMA PİŞMAN OLDUM BEN SPOR YAPAN FUTBOL OYNAYAN BİRİ DEĞİLİM AYAKKABIYI YAZIN BAŞINDA ALDIM 1 AY KULLADIM AYAKKABININ TABANI ÇÖKTÜ ASTARI PARÇALANDI DIŞ GÖRÜNÜMÜ ÇÖKTÜ GARANTİYE YOLLADIM KULLANICI HATASI DEDİLER GERİ GÖNDERDİLER BİR KERE DAHA YOLLADIM SONUÇ BEKLENİYOR BÖYLE GİDERSE TÜKETİCİ HAKLARINA BAŞ VURACAĞIN .. BENİM SİZELERE TAVSİYEM KESİNLİKLE PUMADAN UZAKDURUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet pumalar berbat çıkıyo sakın almayın gidin başka markalar alın puma iğrenç

      Sil
  5. evet pumadan uzak durun

    YanıtlaSil
  6. 05 Şubat 2011 tarihinde Beylikdüzü Sportive Outlet Mağazasından aldığım Puma Hahmer Tr White-new markalı ayakkabılar düzgün bir şekilde sadece normal yürüyüşlerde giydiğim ve başka bir spor faaliyetinde kullanmadığım halde 2 ay içinde burun kısmında açılma ve çatlama.Deri kısmında çatlama meydana geldi.

    20 Ağustos 2011 tarihinde Puma Spor Giyim Sanayi ve ticaret A.ş'ye gönderilmesine rağmen gelen cevapta gerekli incelemelerin yapılmasına rağmen sorunun üretimden veya kullanılan malzemeden kaynaklanmadığı şeklinde cevap geldi.

    Gerekli İşlemlerin Puma tarafından yapılmasını rica ederim. Sadece bundan değil 1 sene önce aldığım bir ayakkabıda da bu sorunla karşılaştım ve garanti yine aynı cevabı gönderdi ve hiçbir şekilde ilgilenmediler.

    KESİNLİKLE PUMADAN UZAK DURUN

    YanıtlaSil
  7. Ben sizin bir ortak çalıştığınız bir kurumum. sizin müşteri hizmetleriniz kadar kötü bir hat yoktur..

    YanıtlaSil
  8. ben ist guneşliden puma aldım ve 1 hafta sonra alakasız bir yerden dıkışleri attı ve yırtıldı ve bu ayakkabıyı deyişmediniz neden sızı karalamak için elimden geleni yapcam 90 ömilyon para verdim ve 2 ay bana donmediniz 2 ay sonra gerı donoyorsunuz ve kullanıcı hatası dıyorsunuz ayıp ya tekrar ayakkabıyı gerı yolladım sıze tuketıcı mahkemesıne kadar gıtcem egerkı hakkımı alana kadar aldıgım yer sızın guneşlide satış magazanız adım orda kayıtlı ayakkabımda orda ordakı arkadaşlar biliyor benı

    YanıtlaSil
  9. Antalya Ozdilek puma magazasindan 130 tl aldım ayakkabım 2 hafta sonra arma kısmının oradan açılma yaptı ve aldım mağazayı götürüp degisimini istedim ancak 2 defa göndermeme rağmen garantiye degisim yapmadılar.bana ayakkabıyı satanlar al dediler bir sorun olursa degisim yaparız dediler. Şimdi ise bana kullanıcı hatası diyorlar arkadaslar puma ayakkabısını almayın gidin başka marka alın ......

    YanıtlaSil
  10. merhaba!Mersin forum puma mağzasından eşim hediye babet puma aldı fakat ayağıma olmadı bir kaç gün içinde değiştrimek üzere mağzaya gittim fazla seçenek yoktu bütün denediğim ayakabılar ayağıma olmadı satıcı bana yeni modellerin geleceğini biraz beklemmei söyledi 15 gün sonra tekrar gittim daha gelmediğini haftaya geleceğini söyledi bu arada faturanın tarihi geçerse almamazlık yapmayın dedim satıcıda sorun olmadı ne zaman gelirse değiştirebileceğimi söyledi fakat herşeye rağmen her gittiğimde değiştirebilmek için altarnatiflere baktım ama malesef hiç biri olmadı ve bu zamana kadar ne zaman gittiysem bana merkezle ilgi bir problem olduğunu ama yeni ürünlerin geleceğini yalnız benim değil herkesin beklediğini söyledi ve beni tekrar eve gönderdi,bir kaç gün sonra tekrar forma gitmem gerekti ve formda gezerken mağzanın kapandığını gördüm ve sinirden ağladım çünkü ayağıma olmayan ayakkabı elimde kaldığını düşündüm sonra sakin kafayla düşününce puma gibi bir firmanın beni mağdur etmeyeceğini düşündüm ve size yazmaya karar verdim bana yardımcı olacağınıza inanıyorum ve sizden en kısa zamanda bir cevap bekliyorum bilgilerinize arz ederim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. salakmısınız 50 liralık aykkabı içinalanırmı

      Sil
  11. eSKİŞEHİR espark PUMA magazasından 179tl ye kar botu aldım. fakat 1 haftadan sonra içine su ve kar almaya başladı.çoraplarım sırılsıklam oldu.ve bana size su geçirmez kar geçirmez diye bir garanti mi verdik dediler? bu nasıl bir terbiyesizliktir.ürünlerinin arkasında asla durmuyorlar.

    YanıtlaSil
  12. bende 145 tl puma basketbol ayakkabıısı aldım 4 ay kullandım ıyıkı ama ayakkabının dıs yuzeyındekı modelı sokuldu dıkıslerı patladı .+ baskette oynamadım sadece işyerınde gıydım buarada satıs temsılcısıyım .yazık boyle bır fırma 6 ay garantılıydı yolladım gerı geldı ayakkadbı hadı dıkıslerını ben yaptım ya o dıs yuzeyındekı sekıllerıde ben mı soktum PUMA .

    YanıtlaSil
  13. Ben kadıköy Çetinkayadan 123 Lira 40 Kuruşa Ayakkabı aldım Ve ayakkabıyı 2 gün giydim Ve 2 Sini'de Alt Kısmında Açılmalar meydana geldi Ve ayakabbıyı sadece Çalışırken giydim Çalıştığım İşte İnternet Cafe Ve Aldığım yere geri Götürdüm yani kadıköy Çetinkayaya Ayakkabıyı benden Alıp 15 gün sonra gelmem sölendi ve 16 gün sonra gittim ve ayakabbı olmadını sölediler ve 22 gün oldu gittim ve ayakabısız kaldığımı söledim ve çetinkayadaki yetkililerin gönderdiği yeri aramasını istedim bana aradığını ve daha ayakkabının olmadığını söylediler orayı aradım ve bana Senin hatan dediler israrla benden kaynaklanmadığını anlatmaya çalıştım ama ilgilenmediler Ben Devamlı Pumadan alış veriş yapıyorum 2 gün Giydim sadece Tüketici haklara baş vurmadan önce Buraya Bi yazmak istedim ütfen ilgilenin takipNO:049187 ürün KODU:352632_03 FişNo:0136 Benim Tel:0535 727 1199 Bayi Kadıköy ÇEtinkaya PUMA

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Müşteri hizmetlerine ulaşmak için saatlerdir ugrasıyorum iki adaet ürün taban cokmesi astar parcalanması ve ayakkabının cesitlei yerlerindeki acılmalar için garantiye yolladım sonuç alamadım tüketici mahkemesinde umarım iyi bir ceza alırlar.
    Zaten müsteri hizmetleri olmayan bir firmadan ne beklenebilirki?

    YanıtlaSil
  15. puma gibi kendini büyük olarak adlandıran bi firmadan 1 adet yürüyüş ayakkabısı aldım. yarımsaitlik yürüyüste ayakkabıyı giyemicek kadar kötü bi şekilde ayağımı vurdu ertesi gün geri götürdüm incelemeye gönderdiler ve gelen sonuç belli üretimden doğan bir hata yok müşteri hizmetleriyle görüştüm ama müşteri hizmetleri sanki ben ilk defa ayakkabı giyiyormuşum gibi resmen suç sizde dedi aldığım ayakkabı görünüşte çook rahat yürüyüş ayakkabısı görüntü olarak tabi ama yürümeye başladığınızda ayağınızı vuran çook rahatsız bir ayakkabıya dönüşüyo merdiven altı diye tabir edlen firmalar bile bu büyük firma diye nitelendiren firmadan daha çok sahip çıkıyo mallarına lütfen ayakkabılarının arkasında durmayan bu firmadan ayakkabı almayı tercih etmeyin ben çook pişman oldum aldığıma sizlerde aynı pişmanılığı yaşamayın

    YanıtlaSil
  16. ;Cebeci cemal gürsel caddesi üzerinde kotcu firmasında binlerce puma parka ayakkabılar var 30 TL den satılıyo hemde bire bir çakma

    YanıtlaSil
  17. Denizli sarayköy MENDERES tekstil fabrikasının mağazasından 05/11/2011 tarihinde PUMA ayakkabı aldım 3 ay sonra ayakkabının üst kısımlarında çatlamalar oldu. ürünü mağazaya götürdüm,yetkiliye ürünü kendilerinden aldığımı kredi kartı ekstresi ile beyan ettim.yetkili ürünün fişini istedi fişi bulamadım.bu fiş çok mu önemli ekstrede tarih saat var... yardımcı olmak yerine olmaz da olmaz bu ne ya. PUMA ya yakışmıyo...

    YanıtlaSil
  18. ora outlet mağazasından ayakkabı aldım 15 gün giydim yüzünün boyaları atmaya başladı geri gönderdim kullanıcı hatası diye geldi ya kardeşim kullanıcı hatasıda ben boyalarını yedimmi ya böyle saçmalık olurmu ama peşin bırakmayacağım tüketici hakem heyetine gidecem marka diye gidiyorsun ama malesef hiçalakası yok yani

    YanıtlaSil
  19. pumadan aldığımız ayakkabı defolu olmasına rağmen fabrika hatası olduğu onaylanmadı.. görevli fabrika hatası olduğunu söylemişti.. müşteri hakları mahkemesine şikayet edeceğim..

    YanıtlaSil
  20. pumadan aldığımız ayakkabı defolu olmasına rağmen fabrika hatası olduğu onaylanmadı.. görevli fabrika hatası olduğunu söylemişti.. tüketici hakları mahkemesine şikayet edeceğim.. tel: 0538 607 10 02 . sorumlulr bu numardan bana ulaşabilirler.

    YanıtlaSil
  21. kızıma 2 ay önce pumadan spor ayakkabı aldım dünya para verdim 2 ayda ayakkabıda soyulmalar meydana geldi geri iadesini istedim müşteri hatası dendi. pazardan dahi bir ayakkabı alsak 2 ayda hiç bir sorun yaşanmaz.müşteri hatası diyerek bizi kandırıyorlar akıllarınca ne kalitesi puma kadar ucuz puma çalışanları kadar ukala bir şirket görmedim .kesinlikle pumayı tercih etmeyin.adidas 1 numara senelerce kullanın gönül rahatlığıyla

    YanıtlaSil
  22. 117148 takip nolu sadece 30 gün giydiğim ayakkabıma kullanıcı hatası diyebildiler..
    Hata : tabanı yarıldı
    Nerde : yürürken
    ne dediler : yürümeseydin
    ne dedidim : PESSSSSSSSSS VALLAHİİİİ...

    YanıtlaSil
  23. benim ismim bilal kuş pumadan bir ayaak kabı aldım 2 ayda parçalandıı kayseri formdaki mazasından almıştım acayip koku yapıyoduu bir gün giyip 2 dün dinlendirmeme ragmen neyse garantiye gönderdimm bana gelen telde garantiye girmedigini ayakkabının deterjanla yıkandıgını yazıyoduu ben o ayakkabıyı kokmasına ragmen hiç yıkatmadımm amabana busekilde yazı geldii bence bu firmada ürünleride beş para etmezz şimdide mahkemeye vercem firmayı sizsiz olun pumanın ürünlerinden uzakdurunn

    YanıtlaSil
  24. 09.04.2012 tarihinde bayrampaşa forum istanbul puma mağazasından almış olduğum spor ayakkabı 20 gün içerisinde patladı. Garanti için geri götürdüğümde bana 22 gün içinde geri dönüleceğini söylediler ancak 2.5 - 3 ay geçmesine rahmen hiçbir bildirimde bulunmadılar. Tekrardan gittiğimde bana garanti kapsamında olmadığını ve kullanıcı hatası olduğunu söylediler. Yırtık ayakkabıyı elime verdiler. Mahkemeye müracat edeceğimi bildiririm. bu şikayetimi dikkate alacağınızı umuyorum.

    YanıtlaSil
  25. 16 Eylül tarihinde Puma Beylikdüzü Migros mağazasından ayakkabı satın aldım. İyi bir marka olduğunu düşündüğüm için faturasını saklamak aklıma gelmedi açıkçası 1,5 ay olmadan ayakkabının tabanı açıldı. Şimdi faturası olmadığı için kesinlikle teste yollayamayacağınızı söylüyorsunuz. Elimde kredi kartı ekstrelerim var. Hangi tarihte aldığım belli, ismim belli saat belli. Dünya markası olarak düşündüğümüz firma sistemlerinde fatura falan göremediğini söylüyor. Daha önce Boyner mağazasından faturam olmamasına rağmen kredi kartı ekstremden tek tuşla sistemlerinden faturanın kopyasını çıkardılar. Merkezi sabahtan beri defalarca aradım sürekli meşgul. Bu nasıl bir sistem bu nasıl bir hizmet???? Yanıtı olan varsa cevap bekliyorum.

    YanıtlaSil
  26. 21, 04, 2012 Flo Hstorya Şubesinden Aldığım H Street L M Cinci Puma Ayakkabıda Geçen Süre Zarfında Yan Sol Yan Dikişte Dikiş İzas Indan Açılma + Deri Kısmın Tabanla Birleştiği Kısımlardadada Açılma Meydana Geldi. . Dikkat Ederek Ve Devamlı Giymediğim Halde Bu Durumlarla Karşılaşmak Bırakın Asıl Şikayetim Olan Garanti Hususunu Bu Kadar İsim Yapmış Bir Firmanın Bu Kadar Kolay Deforme Olabilecek Bir Ayakkabı Üretip Hakkından Fazla Paralar Talep Etmesi Konusunda Beni Açıkçası Şaşkınlığa Uğrattıı. . Şimdi Bunu Bir Kenara Bırakalım Gelelim Asıl Konumuza. İnsanlar Hata Yapar Ve Yaptıhı Hatayı Kabul Etmek Bir Erdemdir. İşte Dersinizi Beyfendi Adam Dimi Ne Konu Olursa Olsun... Siz Bir Ayakkabı Yapıyorsunuz Bu Ürüne Adınızı Veriyosunuz Satarken Biz Böyle Firmayız Böyle Kaliteliyiz Sattıhımız Ürüne 2 Yıl Garanti Vere Biliyosunuz. . Bir Sorun Çıktıhında İnsanları Hiçe Sayıp Bu Sizin Hatanız Deme Lüksünü Kendinizde Bulabiliyosunuz. Bu Nasıl Bir Büyük Lüktür Anlamak Mümkün Değil.10,10,2012 Tarihinde Floya Teslim Ettiğim 013361 Takip Nolu Ayakkabım Hakkında Telefon Aracılığıyla Aldığım Bilgi Ayakkabınn Müşteri Hatası Nedeniylee Deforme Olduğu Yönündeymiş.. Bu Kararı Verenler Elini Vicdanına Koysunlar Yaptıhı İşin Hakkını Versinler. Farzı Misal Çocuk Değiliz Aykkabıyla Top Oynıyalım..Zarar Verelim.. Kendi Kabahatini Müşteri Üzerine Yıkmak Ne Zamandır Büyük Firma Yaptı Sizi. Siz Bu Ürünleri Satarken Konuşmayı Biliyorsanız, Sattıhınız Ürünün Arkassında Durmayıda Bilmelisiniz. Duramıyosanız Hakettiğiniz Paraları Talep Edecek Şahsiyete Sahip Olmalısınız. Yok Biz Böyleyiz Diyosanız Aynı Sorunlarla Karşılaşan Arkadaşlarada Diyorumki Kaymakamlıklardaki Tüketici Haklarına Başvuralım. Çünkü Para Kolay Kaznılmıyor.

    YanıtlaSil
  27. 21, 04, 2012 Flo Hstorya Şubesinden Aldığım H Street L M Cinci Puma Ayakkabıda Geçen Süre Zarfında Yan Sol Yan Dikişte Dikiş İzas Indan Açılma + Deri Kısmın Tabanla Birleştiği Kısımlardadada Açılma Meydana Geldi. . Dikkat Ederek Ve Devamlı Giymediğim Halde Bu Durumlarla Karşılaşmak Bırakın Asıl Şikayetim Olan Garanti Hususunu Bu Kadar İsim Yapmış Bir Firmanın Bu Kadar Kolay Deforme Olabilecek Bir Ayakkabı Üretip Hakkından Fazla Paralar Talep Etmesi Konusunda Beni Açıkçası Şaşkınlığa Uğrattıı. . Şimdi Bunu Bir Kenara Bırakalım Gelelim Asıl Konumuza. İnsanlar Hata Yapar Ve Yaptıhı Hatayı Kabul Etmek Bir Erdemdir. İşte Dersinizi Beyfendi Adam Dimi Ne Konu Olursa Olsun... Siz Bir Ayakkabı Yapıyorsunuz Bu Ürüne Adınızı Veriyosunuz Satarken Biz Böyle Firmayız Böyle Kaliteliyiz Sattıhımız Ürüne 2 Yıl Garanti Vere Biliyosunuz. . Bir Sorun Çıktıhında İnsanları Hiçe Sayıp Bu Sizin Hatanız Deme Lüksünü Kendinizde Bulabiliyosunuz. Bu Nasıl Bir Büyük Lüktür Anlamak Mümkün Değil.10,10,2012 Tarihinde Floya Teslim Ettiğim 013361 Takip Nolu Ayakkabım Hakkında Telefon Aracılığıyla Aldığım Bilgi Ayakkabınn Müşteri Hatası Nedeniylee Deforme Olduğu Yönündeymiş.. Bu Kararı Verenler Elini Vicdanına Koysunlar Yaptıhı İşin Hakkını Versinler. Farzı Misal Çocuk Değiliz Aykkabıyla Top Oynıyalım..Zarar Verelim.. Kendi Kabahatini Müşteri Üzerine Yıkmak Ne Zamandır Büyük Firma Yaptı Sizi. Siz Bu Ürünleri Satarken Konuşmayı Biliyorsanız, Sattıhınız Ürünün Arkassında Durmayıda Bilmelisiniz. Duramıyosanız Hakettiğiniz Paraları Talep Edecek Şahsiyete Sahip Olmalısınız. Yok Biz Böyleyiz Diyosanız Aynı Sorunlarla Karşılaşan Arkadaşlarada Diyorumki Kaymakamlıklardaki Tüketici Haklarına Başvuralım. Çünkü Para Kolay Kaznılmıyor. gokhan_vural_54@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. sakın puma almayın 100 tl para verdim aldım 2 gün sonra her yeri mahvoldu dili kayıyo lütfen almayın puma gidin nike alın addidas alın iğrencsin puma iğrenç sahtekarlar

    YanıtlaSil
  29. Sayın Yetkili,


    18.11.2012 tarihinde İstanbul- Güneşli şubenizden oğluma Abbey markalı bir ayakkabı ( 140 TL) aldım. Ayakkabı okul dönemimde ve toplam 6 maxımum 7 defa kullanıldıktan sonra ( ki fazlası mümkün değil ,spor ayakkabı kullanıyor sürekli çünkü)burun kısmında deforme oluştu. Güneşli şubesine gidip durumu aktardım, ürünü getirmem istendi. Ürünü şubeye götürdüm incelenmek üzere fabrikaya göndermeleri gerektiğini söylediler. Ürün 012497 numara ile incelenmeye gönderildi. Kendilerine dün telefon açarak durumu sordum , talebiniz ret edildi , ‘kullanıcı hatası’ varmış dediler.
    Şimdi sizlere soruyorum, Markaya güvenerek aldığımız ve ederi 140 tl olan bir ürün nerdeyse kullanılmadan dağılıyor ve bu kullanıcı hatası gibi içi boş bir kavrama sığınılarak geçiştiriliyor. Nezaket kurallarını yitirmemeye çalışıyorum ama mahalle pazarındaki satıcılar bile ürünlerinin arkasında bundan daha sağlam duruyorlar. Hele de böyle bir dünya markası olarak gördüğüm kurum bana içi boş bir kavram ile dönünce şaşırdım doğrusu. Bilseydim 20 liralık bir ayakkabı alırdım (emin olun en azından aldığım üründen daha fazla giderdi ) hiç değil piyasada kendisini ispatlamış olduğunu düşündüğüm bir markaya olan güvenim sarsılmazdı. Kısaca sizlere yani markaya olan tüm güvenimi yok ettiniz.

    Değerli yetkili,

    Ürünü tekrar isteyip ve detaylı bir inceleme yaptırmanızı ivedilikle rica ederim.

    Saygılarla

    Not : Şunu hatırlatmak isterim ;Müşteriye ‘kullanıcı hatası deyip geçiştirelim, ne de olsa kaç kişi tüketici hakem heyetine gider’ gibi çağdışı bir ‘müşteri memnuniyeti’ anlayışına sahip olmadığınızı umuyorum.

    YanıtlaSil
  30. merhaba. daha 2 ay önce 25.02.2013 de kardeşime aldığım puma spor ayakkabı hemen yırtıldı alt kısmı gitti kullanılacak durumda değil ve ucuz da değil 109 tl fiyatı vardı ve o kadar ünlü bir marka nasıl bu kadar kalitesiz ürünler üretebiliyorlar anlamış değilim ve o kadar pişman oldum ki aldığıma da hayır o kadar reklamını yapıyrosunuz o zaman ürünün kaliteli olması gerekmez mi ?

    YanıtlaSil
  31. 07/04/2013 de çocuğuma olivium pumadan ışıklı ayakkabı aldım, çocuğum iki gün ayakkabıyı giydi sağ ayağındaki ışık yanmasında iletimsizlik vardı mağazaya götürdüm, onlarda genel merkeze gönderdiler ayın 29 u oldu haber gelmedi ben aradım mağazayı ne oldu diye ayakkabı, bana verilen cevap kullanıcı hatasından kaynaklanan problem miş 2 günlük ayakkabıyı çocuk nasıl hatalı kullanır ve firmayı arıyorum kimseye ulaşamıyorum koskoca Puma firmasında derdimi anlatacak kimseye ulaşamıyorum ama ne yapılması gerekirse onu yapacağım. selimerol80@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. 20 Mayıs 2012′ de Manisa’ nın Turgutlu ilçesinde İnci Spor mağazasından Puma markalı ayakkabı satın aldım. Puma ürünlerini özgün bulduğum için beğenirim. Fakat ayakkabım aradan 2-3 ay geçmeden deforme oldu, ayakkabımın yüzünün derisi pul pul döküldü, adeta sert bir yüzeye sürtülmüş gibi. Ben de Puma yetkililerinin bana yardımcı olacağını düşünerek şikayetimi İnci Spor’ a bildirdim fakat bunun kullanıcı hatası olduğunu ileri sürdüler ve yardımcı olmadılar.
    Oysa ben bu ayakkabıyı 2-3 ay boyunca sadece yürüyüş amaçlı kullandım. Ben bu ayakkabıyı modelini beğendiğim için hiç başka bir yere gitmeden nokta atışı yaparak aldım. Herkesin 3-5 liranın hesabını yaptığı bir ortamda hiç pazarlıksız, ayakkabının fiyatını ödedim. Buradan Puma yetkililerine rica ediyorum. Puma markasını seven birinin bu mağduriyetini giderirlerse çok memnun olurum. Yetkililerin mağduriyetimi gidereceklerine inanıyorum.

    YanıtlaSil
  33. ben kendime ve aileme ayakkabı alırken dünya markası pumayı tercih ediyorum 15 senedir aldığım ayakkabılar hep puma. puma yı tercih etmemdeki neden hem kaliteli hemde malının arkasında duran bir marka diye tercih ediyordum. ama 2 ay önce ankara optimum dan aldıgım ayakkabı yırtıldı magzaya götürdüm ben degişim beklerken 20 gün sonra almamı söylediler dün gidip aldım bide rapor koymuşlar uzman kişilerin incelediği ve hiç bir kusura rastlanmadığı yazıyordu ve yırtık hala duruyordu bu nasıbi inceleme benim maduriyetimi gidermelerini bekliyorum puma yetkililerinden aldıgım malzeme bit pazarından olsa 2 ayda yine yırtılmazdı bunlar sahte puma mı yoksa puma bukadar kalitesizmi yoksa ticari vizyonunumu degiştirdi malının arkasında durmuyor mu bunu öğrenmek istiyorum. karşımda muhatab bulamazsam ne olur tüketici hakkımı ararım ve birdaha da puma olmam başka birşey olmaz.

    YanıtlaSil
  34. hakikaten tasarımına aldandım 184 lira verdim 1 ay anca oldu ve şimdiden ayakkabının yan alt kısmında çok küçük bir kabarma oldu yani patladı patlayacak gibi. 1 ayda böyle 2. ayda kesin gider. garanti süresini araştırıyım derken karşılaştım burayla. tasarımı çok harikaydı diğer firmalardan çok daha güzel tasarıma sahip ama 2 hafta içinde o müthiş görünüş ortadan kalkıyor. aldığıma şimdiden pişman oldum. o yer patlarsa inşallah size denildiği gibi kullanıcı hatası denmez....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayağınıza giydiyseniz kesinlikle kullanım hatasıdır. Yanınızda gezdirmeniz gerekiyordu. Bak benim PUMAm var diye. Bunlar kadar müşterisini enayi yerine koyan bir firma daha görmedim. PEEEESSSSSSSSSSSSSS diyorum.

      Sil
  35. puma marka çocuk spor ayakkabısı aldım bir ay içerisinde ayakkabı hem deformasyona uğradı hemde boyalarında çıkma oldu.bu kadar kısa sürede marka olan bir ayakkabının bozulması çok kötü.....aldığıma pişmanım barcın spor firmaya gönderdi henüz yanıt gelmedi bekliyoruz....

    YanıtlaSil
  36. 159 tl ye aldıgım ayakkabı yanlardan açma yaptı üzerleri soyuldu daha bir sene olmadı tabanı çöktü garantiye gönderdim kullanıcı hatası dedi tekrar gönderdim bekliyorum ben spor yapan biri degilim normal zamanlarda giymek için aldım ama pişman oldum.

    YanıtlaSil
  37. Oğlum arkadaşıyla birlikte altı ay önce Antalya Boyner den PUMA marka ayakkabı aldılar. 3 ay sOnra arkadaşının ayakkabısının tabanı açılmış ve kontrol için göndermişler kullanım hatası diyerek PUMA dan geri gelmiş. Aynı şey oğlumun ayakkabısındada oldu göndermiyelim kullanım hatası diyerek geri gönderirler demesine rağmen gönderdik, oğlum haklı çıktı test etmişler kullanım hatasıymış. Çok pardon ama ayakkabı giymek yürümek için değilmi bağcığından tutup köpek gezdirir gibi yanımızdamı gezdirecektik. Giyilmeyecekmi? çocuk birşey olacak diye topa bile vurmuyordu. Haftada bir bağcıklarını çıkarıp yıkayıp takıyordu böyle özenle kullanım hatası ancak bu kadar olur. Sözün kısası KİMSEYE TAVSİYE ETMİYORUM. Bu çocuklar yandı sizler yanmayın. Olan paramıza oldu ama neden ürünlerinin arkasında durmuyorlar. Fabrikasına kontrole gitmiş bir ürününe bir bakım yapmaktan bu kadarmı aciz siniz . PUMA'mı BİR DAHA TÖVBE !!! Paranızı çöpe atmayın. Tavsiye

    YanıtlaSil
  38. 3 AY ÖNCE İZMİT NCITY AVM MERKEZİNDEN ALDIĞIM PUMA SPOR AYAKKABIYA 180 TL PARA VERDİM OĞLUM AYAKKABIYI 2AY BİLE KULLANMADAN YAN TARAFLARINDAN DELİNDİ VE SATIN ALDIĞIM SPORMİX FİRMASINA GÖTÜRDÜM AYAKKABIYI FİRMAYA GÖNDERECEKLERİNİ SÖYLEDİLER VE 04,06,2013 TARİHİNDE BIRAKTIM VE 10,07,2013 TARİHİNDE BENİM TELEFON EDEREK BİLGİ ALABİLDİĞİM KADARIYLA ÜRÜNÜN FİRMADAN GELDİĞİNİ VE KULLANIM DAN DOLAYI OLDUĞUNU BELİRMİŞLER VE AYAKKKABI 1AY SONRA BİR SONUÇ OLMADAN GERİ GELDİ ŞİMDİ BEN FİRMA YETKİLİLERİNE SORUYORUM BİZ İLK DEFAMI AYAKKABI ALIP KULLANIYORUZ BU AYAKKABIDA MALZEME KALİTESİZLİĞİNDEN KAYNAKLI SORUN OLDUĞU AŞİKAR ORTADA SİZİN GİBİ BİR FİRMAYA YAKIŞMAYAN TAVIRLARINIZ VE CEVAPLARINIZLA İNSANLARI ZOR DURUMDA BIRAKIYORSUNUZ.

    YanıtlaSil
  39. PUMA BERBAT BİR AYAKKABI ARKADAŞLAR HER MODELİ BERBAT,ÇÜNKİ YANLARDAN AÇILMA YAPIYORKALİTESİZ YAPIŞTIRICI KULLANIYORLAR PARANIZA YAZIK ETMEYİN

    YanıtlaSil
  40. Puma Starcity mağazasından aldığım ayakkabının iki tabanı çıktı. Ayakkabı max. 1 ay kullanılmasına rağmen. Merkezin yaptığı değerlendirme kullanım hatası ve fazla zorlama olduğunu belirttiler. Spor yapmak için üretilen bu ayakkabının sadece ofiste giyilerek bu hale gelmesi ve değerlendirme olarakta kullanım hatası cevabı tamamen baştan savma ...
    Marka ayakkabı alıpta bu şekilde muamele ile karşılaşmak çok can sıkıcı . Pumadan alışveriş yapacaklar dikkat, bu durumda anladım ki kesinlikle hata kabul etmiyorlar.. TABANI ÇIKMIŞ AYAKKABIYI TEKRAR ALIP KULLANMAMI ÖNERİYORLAR......................

    YanıtlaSil
  41. alpay canpolat9 Kasım 2013 05:22

    bundan altı ay kadar önce ankamall alışveriş merkezi boynerden pumanın ayakkabısını ve nıke ayakkabı aldım oğluma ikisinide aynı gün aldım..puma yı henüz bir ay oldu olmadı altında içinde ve arka kısmında yırtılmalar oldu ..boynere götürdüm garantisi oldugu için..bir ay sonra gelen cevapta kullanıcı hatası demişler..bir aylık ayakkabı ..ben özellikle markalı iyi ayakkabı alıyorum ve size dünyanın parasını ödüyyorum müşteri menuniyetiniz bu ise bende müşteri olarak bir daha sizin hiç bir ürününüzü almayı düşünmüyorum..şuan ayakkabı hala boynerde ..nıke olsaydı şimdiye çoktan yenisi gelmişti ayakkabının ..çok kullanmış olsa tamam diyecegim ama ayakkabıyı doğru düzğün giymedi bile..ilğilenirseniz sevinirim ...alpay canpolat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mağazanızdan ayakkabı aldım. en ufak ıslak zeminde bile su geçirdiği için aldığım mağazaya faturasıyla birlikte iade ettim. 20 gün bekleme süresi sonrasında bana firmanız tarafından hiçbir haber verilmedi. Sonra aradığımda kullanım hatası olarak geçiştirilmiş. Koskoca PUMA mağazasına hiç yakışmayan bu davranışı kınıyorum.

      Sil
  42. PUMA İLE İLGİLİ NE KADAR ŞİKAYET VARSA PUMA BUNLARI DİKKATE ALMIYOR.
    ZATEN DAHA MAĞAZADA İKEN, ŞİKAYETİMİZE KESİN RET CEVABI ALACAĞIMIZ YÜZÜMÜZE SÖYLENİYOR, BU ÇOK DOĞRUYMUŞ.
    PUMA HİÇ BİR ŞİKAYETİ DİKKATE ALMIYOR, NASIL OLSA SATIŞLARIM DEVAM EDİYOR DİYE DOĞRUDAN RET CEVABINI BİZ TÜKETİCİLERİN YÜZÜNE YAPIŞTIRIYOR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli puma kullanıyordum ama bu ilgisizliğe karşı ben de tepkimi göstereceğim.
      Mağazanızdan ayakkabı aldım. en ufak ıslak zeminde bile su geçirdiği için aldığım mağazaya faturasıyla birlikte iade ettim. 20 gün bekleme süresi sonrasında bana firmanız tarafından hiçbir haber verilmedi. Sonra aradığımda kullanım hatası olarak geçiştirilmiş. Koskoca PUMA mağazasına hiç yakışmayan bu davranışı kınıyorum.

      Sil
  43. puma kadr kelepir ayakkabı yok efendim herşeye red:s

    YanıtlaSil
  44. Puma gibi oruspu cocugu bir marka yok hepinizin anasını sikim

    YanıtlaSil
  45. Ne kadar marka varsa hepsinin anasini sikiyim hepsi oruspu cocugu

    YanıtlaSil
  46. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  47. Mağazanızdan ayakkabı aldım. en ufak ıslak zeminde bile su geçirdiği için aldığım mağazaya faturasıyla birlikte iade ettim. 20 gün bekleme süresi sonrasında bana firmanız tarafından hiçbir haber verilmedi. Sonra aradığımda kullanım hatası olarak geçiştirilmiş. Koskoca PUMA mağazasına hiç yakışmayan bu davranışı kınıyorum.
    isim:Erbil Dülger
    mağaza: olivium
    form no: 004777

    YanıtlaSil
  48. Geçen ay ve bu ay 2 kere olmak üzere toplam 6 ayakkabı aldım ve 520 TL ödedim. Ancak ayakkabılardan bir tanesi kutusundan çıkarttıgımda yırtıktı. Değiştirmek için gittim mağaza müdürü merkeze göndermemiz gerekli dedi. Dedim ki kutudan böyle çıktı ne demek merkeze göndericem. Biz böyle ürün satmayız beyefendi dedi. Dedim ki ben kutu içindeki ayakkabıyı nasıl yırtarım sence dedim cevap vermedi. Bi de dedi ki konuyla alakasız beyefendi ben magaza yöneticisiyim :) lan banane ayakkabı arızalı ister magaza yöneticisi ol ister magazanın çöp kutusu banane. ayakkabıyı değiştir. Eğitimsiz insanları böyle müdür falan yapınca kendilerini aşırı derecede yüksekte zannediyolar :) gitmeyin almayın kardeşim nike adidas alın böyle seviyesizlerden bişey almayın

    YanıtlaSil
  49. 6 yaşındaki oğluma Puma nata vega Ankara mağazasından ayakkabı aldım 3 ay sadece okula gidip gelirken giydi üst yanlardan açılma yaptı ikisi de ve bana kullanıcı hatası diyorlar seyyar satıcıdan alınan ayakkabı bile 3 aydan fazla kullanılır. Aldığım ayakkabıyı okulda çıkarıp değiştiriyor. hiç bir şekilde ayakkabıyı hor kullanmadı. bu kono ile acilen ilgilenmenizi bekliyorum üç aydır madurum

    YanıtlaSil
  50. Asla puma almayın puma maduru olarak söylüyorum ilgi sıfır kalite sıfır 6 ay önce puma roma ayakkabı aldım astarı parçalandı iade al.adılar 200 lira para saydım yazık değil mi ? Biz parayı sokakta bilmiyoruz.

    YanıtlaSil
  51. Asla puma almayın puma maduru olarak söylüyorum ilgi sıfır kalite sıfır 6 ay önce puma roma ayakkabı aldım astarı parçalandı iade al.adılar 200 lira para saydım yazık değil mi ? Biz parayı sokakta bilmiyoruz.

    YanıtlaSil
  52. 179 liraya aldığım ayakkabıyı bir kere evde denedim ve önünün ezik oldugunu gördüm geri goturdum pot duruyor degistirirmisiniz dedim. İncelemeye yollayalim dediler bende ilk kez böyle birşeyler karsilastigim için tabi yollayin dedim. Urun 10 gün içinde değişim onayı aldı gittim magzaya ayni modelinden denedim benzer sorun diğer ayakkabida da vardı başka begendigim bir urun olmadigi için iade talep ettim iadesini yapamayiz cunku incelemeye gitti urununuz dediler. Ben bir kez bile giymedigim ayakkabıyı nasıl iade edemem? Bu nasıl bir şirket mantığıdır. Siz 179 lirayla zengin olacak veya batacak firmamisiniz?

    YanıtlaSil
  53. Asla puma almayın verdiği garantinin arkasında duramıyor.Mağdur olursunuz.Verdiğiniz paraya yazık oğluma aldığım ayakkabı iki ay giymeden ön tarafında yırtılma oldu onun dahi arkasında duramadı 3 yaşındaki çocuk kullandığı ayakkabıya bile kullanıcı hatası diyebiliyor ayakkabıyı en fazla 10-15 defa giymiştir.Nike bile pumadan çoook üstün.

    YanıtlaSil
  54. Merhaba Ankara Ankamall alışveriş merkezi içinden toplam 400 liralık alışveriş yaptım. Aldığım eşofman altını giydiğimde arkasına bir potluk fark ettim ama çalışan potluğun etiketlerden olduğunu söyleyerek geçiştirdi. Paça boyu alındı yapıldı eve geldiğimde etiketleri kesip baktım eşofmanın arkasında potluk vardı dikiş hatası. Götürdüm ama geri almadılar değişim yapamayız dediler! Şimdi 150 liram çöpe gitti. Yetkililere sesleniyorum eğer bu problem çözülmezse asla bir daha alış veriş yapmayacağım ve kimsenin yapmasına izin vermeyeceğim herkese durumu anlatacağım!!!

    YanıtlaSil
  55. Merhaba Ankara Ankamall alışveriş merkezi içinden toplam 400 liralık alışveriş yaptım. Aldığım eşofman altını giydiğimde arkasına bir potluk fark ettim ama çalışan potluğun etiketlerden olduğunu söyleyerek geçiştirdi. Paça boyu alındı yapıldı eve geldiğimde etiketleri kesip baktım eşofmanın arkasında potluk vardı dikiş hatası. Götürdüm ama geri almadılar değişim yapamayız dediler! Şimdi 150 liram çöpe gitti. Yetkililere sesleniyorum eğer bu problem çözülmezse asla bir daha alış veriş yapmayacağım ve kimsenin yapmasına izin vermeyeceğim herkese durumu anlatacağım!!!

    YanıtlaSil
  56. Okulların açılacağı hafta Pendik Neomarin alışveriş merkezindeki Flodan oğluma Puma ayakkabı aldım 145 tl ve 2 ay giyemedi ikiside alt dan açılma yaptı asla bir daha puma almayı düşünmüyorum ve çevremde ki herkesi uyarıyorum diğer markalarda hiç bir problem yaşamadım puma hüsrana uğratdı

    YanıtlaSil
  57. manisa alaşehir esinti magazasından aldıgım 4 aylık puma ayakkabı acayip bi şekilde deforme oldu .derisi püskülü dikişi ve tabanı acıldı ayakkabı soldu.garantiye yolladık her zamanki cevapları geldi (KULLANICI HATASI ) DEDİLER.puma ayakkabı berbat sakın almayın pişman olmayın

    YanıtlaSil
  58. PUMADAN UZAK DURUN.........KESİNLİKLE HİÇBİR ÜRÜNÜNÜ ALMAYIN.....

    geçenlerde OLİVİUM PUMA'ya aldığım ürünü iade ettim...kartla alışveriş yaptığım halde GERİZEKALI ÇALIŞANI karta iade yapmadı....bankaya mail attı....sözde banka hesabıma iade edecekmiş....10 gün geçti paradan haber yok....ürünlerine güvenilmediği gibi artık iadelerinede güvenilmez...

    YanıtlaSil
  59. geçenlerde doğan çantadan puma koşu ayakkabısı aldım kenarı yırtıldı ve koşmamış olmama rağmen ayıplı ürün olarak değişim aldım hediye çekine verilmiş para iadesi yapmıyorlar, hediye çekini internetten kullanamıyorum, aldığım ayakkabının aynısını önceden indirimli aldığım için tekrar almak istediğimde ise indirimi bittiği için üzerine para istiyorlar bu durumdan şikâyetçiyim

    YanıtlaSil
  60. merhaba ,babama pumadan hediye ayakkabı alınmıştır. hali ile faturası içinde bulunmamaktadır. değişim kartıda yoktur. zaten değişimlerin 30 gun içinde yapıldığı düşünülür ise saklamanında bir manası yoktur.ayakkabı daha 4-5 aylık ancak açılma yaptı bizde büyük ve kurumsal bir firma olarak düşündüğümüz pumaya kontrol için goturdugumuzde fatura olmadan işlem yapılamaycanı yok ise değişim kartını istediklerini belirtiler. hediye olduğunu belirttiğimde değişim kartı isteseydınız denildi. sankı gecerlılığı kalacakmış gibi. sonrasında müşteri hizmetlerini aradığımda Özlem hanım cok kaba bir sekılde görüşmede aynı bilgileri verdi, puma olarak sistemde tum bilgilerini görebildiğiniz bir ürünün nasıl kontrolunu yapmazsınız. ayrıca ürünün satısı yapılırken bu kadar katı kurallarınız var ise nasıl bu sekılde bilgiler verilmez. pumanın adıdas ve nıke gibi firmalar ile bu müşteri anlayış ile hareket etmwsi durumunda asla aynı seviyeye geleceğini düşünmüyorum. hakkımı sonuna kadar arayara gereklı tüm yerlere şikayet edilcektir. asla ama aslı pumadan bir ürün almayı düşünmüyor cevremdekı herkese hem sozlu hemde internet ortamında yasadıgım bu terbiyesizce olayı paylaşacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNI ŞEY BENİMDE BAŞIMA GELDİ.SATIN ALMIŞ OLDUĞUM DÜKKAN İLGİLENDİ SAĞOLSUNLAR AMA PUMA KULLANICI HATASI DİYEREK GERİ GÖNDERDİ.HİÇ UĞRAŞMAYIN BENCE DİREK TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE ŞİKAYET EDİN.BEN KAZANDIM SİZİNDE KAZANACAĞINIZA EMİNİM. İYİ GÜNLER.

      Sil
  61. Günaydın Sevgili kardeşlerim İslam, biz are güvenilir mali şirket, saygın, meşru ve kredite kredi şirketi. Biz Müslümanlar için borç para ve % 3 faiz oranıyla mali yardıma muhtaç insanlara layık güveniyorum. Kötü kredi veya faturaları ödemek için paraya ihtiyacı olan var mı? ya da bir iş kredi ihtiyacı? Kredi sunmak için memnuniyet duyarız gibi yararlanıcı güvenilir yardımcı bilgilendirmek için bu orta götürmeme izin ver.Yazınız ile bilgi aşağıda. Yanıt sonra bir kredi başvuru formu doldurmak için gönderilir. (Orada hiçbir kredi kontrolü, % 100 Garantili!) Umarım bana hizmet etmek izin verir. İçtenlikle.

    İletişim Adresi:
    WhatsApp: +15184181390
    E-posta adresi:
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. Ben aldım 350 tly ye bir aysonra içi parçalandı hemen bakmadan kulnaci hatası dediler

    YanıtlaSil
  63. Merhaba .. Benim adım Aydın Ertan ve Türkiye'nin vatandaşı, "Kredi Finansmanı Evi" adında bir kredi şirketine teşekkür etmek istiyorum. Banka tarafından kredi almaktan birkaç kez reddedildikten sonra reklamlarını aldım çevrimiçi denemeye karar verdim, çünkü bana yardım edecek kimsem yok ve neyse ki, bazı kağıt işleri imzaladıktan ve gerekli prosedürleri tamamladıktan sonra kolayca kredi aldım ve tanıklığımı çevrimiçi olarak paylaşmaya karar verdim. Benim gibi aynı durum, her tünelin sonunda ışık olması ve sorunlarının çözümünü bulmaktan vazgeçmemesi umuduyla olabilir. Ayrıca, finansal desteğe ihtiyacınız varsa onlarla iletişime geçebilir ve ayrıca bilgilerini çevrimiçi ortamda nasıl edindiğinizi anlatabilirsiniz.

    E-posta adresi: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil